Hårlös!

Haha, ja, efter mycket slit, svordommar, skrik och både ömma fingrar och hårbotten har jag ÄNTLIGEN fått bort löshåret. Tog nog lite drygt 3 timmar...och de slet jag verkligen bort de flesta slingorna...
Och jag verkar ha det mesta håret kvar...aningen slitet men jag fick panik till slut när oljan eller vad det är inte funka, och jag ville verkligen inte ha det längre...

Skulle åkt och badat men skiten tog ju så lång tid så det blev inget...

Så idag har varit en lugn dag. Lillfis somna redan vid halv sju tror jag. Igår somna han åtta och vakna inte förän fyra, så det börjar ta sig =) Maja somna i soffan förut och powernapa lite så hon kommer väl inte i säng idag heller som jag vill att hon ska...men men...

Ska väl försöka plocka av lite fläder men jag har inga ingredienser så jag kan göra saft idag iallafall. Får ta det i morgon. Ska ändå till banken så då kan jag ju springa ner till stan efter det...

Orka laga mat... Blir nog yoghurt och smörgås...

Trött på lillebrors gnäll? Eller mamma´s och pappa´s kanske?? =)  Tröttnat på Hugo´s skrik...eller mamma´s gnäll? =)
Sover skönt med rumpan i vädret =)  Sötnöt med rumpan i vädret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0