Kvavt

Ja fy tusan, idag är det inte kul att vara ute. Sitter inne då det fortfarande är svalt här...
Maja ligger och slummrar på soffan och Hugo sover. Har varit på stan och köpt present åt Erik och en baddräkt åt Maja =)

Ska snart på kalas, ska väl försöka pilla i oss lite mat innan. Tror det skulle bli grill ikväll också. Tänkte tvätta bilen, men jag vet inte när jag ska hinna det =/ kanske senare ikväll när barnen sover.

Var och (försökte) hjälpa till med flytt igår. Så fint så fint, det kommer bli toppen när allt kommer iordning =) Lite avis =P

Shoppde lite igår med =) Hittade naturligtvis inte det jag verkligen behövde...men självklart en massa annat. Både till Maja och mina andra sötskruttar =)

Nej, en kopp och en cigg sen blir det kalas!!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jag håller med, man måste få komma iväg ibland. Som du sa har personen inget eget liv, alltså VERKLIGEN INTE. Haha :P

Förresten inga vänner knappt heller, så det är väl kanske därför hon inte förstår...Jag vet i fan, jag blir bara lite trött på snacket. :P



Kram

2010-07-17 @ 09:42:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0