Nej jag har inte slutat =)

Bara lite ont om tid för att blogga =)

Men nu fick jag en liten stund över, så jag passar på.

Hugo sover, och har för en gång skull sovit ganska länge nu på dan. Annars brukar det bara vara 20 min, sen är det full rulle igen!

Svärfar och Gustaf har varit på ByggMax och Hugos rum ska äntligen bli klart... Det är ju bara lister kvar, så äntligen kan jag snart möblera lite =)
Tänkte fixa lite nytt fint till Maja´s rum med. Fick Gustaf att inse att hyllan jag prata om skulle bli jätte bra i Maja´s rum, (då Milan har en i sitt nya rum) men vi får se, nu köpte vi ju bra hyllor och jag gillar dom!!

Vad har hänt annars då? Har varit på kalas hos sötaste Milan och Nellie. Lite blodvite uppstod, men tuffingen tog det bra och både mamma Hella och jag var mäkta imponerade!!

Varit lite på Egebylund, badat kollat på djuren och Maja har busat med kusinen som aldrig förr. Söta de är de små liven =) Hjälpte till att tvätta farfars bil med...gnugga som tokar =)

Om inte klockan blir för mycket ska jag försöka ta en sväng till Linköping med mamma. Köpa lite nya tallrikar och glas.

Nej, göra lite nytta då... Orka...

Kaffe och en cigg först... =P

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Ja usch, det har varit en jobbig dag, jag har tjutit halva ungefär. :( Jag vill inte skriva ut det så öppet än, eftersom vi vill veta mer själva först. Men som jag skrev på facebook så kan vi ta det på msn eller nått.

D o jag har en gemensam msn, vet inte om du har den, [email protected].

Kramar

2010-07-21 @ 23:45:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0