Varför blogga??

Undrar om det ens är någon som läser? Tycker det är en hel del inne och spanar, men aldrig någon som lämnar ett spår...
Kanske ska börja med låst blogg så man verkligen kan skriva allt man tycker och tänker, och om det någon då som vill läsa så vet jag ju vem/vilka det är.

Energilös idag, ingen lust med något... Har stoppat i en ny tvätt och tänkte åka in till Linköping sen och handla paket till Milan, Nellie och Erik.

Ikväll tänkte jag försöka åka till HellaBella och ta en kaffe. Kanske utan barn så man kan rensa huvet lite... Men vi får väl se...

Nu ska jag sätta igång med lunch. Hungrig nu när man åt frukost redan vid halv sju =)

Vet att många kör med frågestund!

Kanske vore något? Är det någon som vill veta något om mig? Knappast va? Men är det så kanske vi väl göra det!

Fråga på, jag svarar på ALLT (om det inte blir alldeles för intimt) =P


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag läser din blogg iaf, men jag är urusel på att kommentera ^^ Ska försöka bättra mig, jag lovar :d

2010-07-08 @ 12:39:09
URL: http://chamallow.babyblogg.se
Postat av: Amanda

Jag brukar läsa din blogg.

Jag tycker du skriver så bra :)

Men jag har några frågor..



- Hur känns de att vara 2 barnsmamma?



- Blev du chockad när du fick reda på att du väntade första bebisen?



- Sen läste jag att du blivit faster, hur regerade du på de?, jag menar ditt första barn va ju inte sp jätte stor eller?



- Kan du tänka dej fler barn?



- Hur länge har du och din man varit ett "par"



Jag har säkert fler frågor men kommer tillbaka isåfall :)



KRAM AMANDA! :)



Trogen läsare :)

2010-07-08 @ 12:42:23
Postat av: Ida

Jag läser :) Och då vill jag fråga vad största skillnaden är att ha två ist för ett barn? Och vad som är positivt/negativt med att ha dem så tätt inpå... Kramar!

2010-07-08 @ 18:48:54
URL: http://junismamma.blogg.se/
Postat av: Maria Bockerud

Jag läser :) det är trevligt att läsa om hur min kusin och kusinbarn mår!!

2010-07-09 @ 00:35:51
URL: http://bockerud.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läser din blogg... :)

Och jag tycker att du ska fortsätta skriva om du har lusten till det..

Puss!!

2010-07-09 @ 00:40:17
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Amanda igen :)

Hur länge har du och din man vart tillsammas :)

Tog de lång tid innan maja kom till efter ni hade bestämt er? :)



Kram Amanda

2010-07-09 @ 12:02:20
Postat av: Linda Olsson

Sluta inte blogga! Jag läser, även om det har blivit lite dåligt nu på senaste tiden :)

2010-07-14 @ 17:29:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0