Orkeslös

Ja, jag har verkligen ingen lust med något idag. Trött och seg...

Hade supertrevligt igår hos grannarna! Tack Karin och Micke för god mat och dricka!! =) Och Maja var helsåld på lille Zeb och skulle bara springa ut och busa med honom.

Så idag blir det nog en lugn dag med lite plock här hemma och mys. Tror Hugo sover i vagnen...han är iallafall tyst och Maja klipper gräset med pappa.

Har en tvätt i maskin som jag ska försöka hänga upp...sen har jag nog några maskiner till och köra.

Jo, det blir nog en planeringshelg skulle jag tro... Och eftersom jag vet att DU läser min blogg kan jag ju inte skriva så mycket =P
Har lite bröllopsnerver nu känner jag. Det pirrar i magen =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Söt du är ;)

Allt bra med er??



Kramar

2010-06-29 @ 19:17:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0