Dålig uppdatering...

Ja det har det varit ett tag nu, men nu är man ledig ett tag innan man ska klämma fram lillebror =) Maja får fortfarande gå några timmar i veckan på dagis, hon älskar ju verkligen det. Sen får vi väl se om hon vill vara hemma när lillebror kommer, det får hon bestämma själv.

Och min lilla prinsessa blir 2 år på tisdag =) Har beställt prinsesstårta och köpt prinsessballonger =) Allt för min älskling =) Köpte en bobby car åt henne då alla andras är så roliga så får hon en egen. Tror det var Hello Kitty på, hoppas hon gillar den =) Hitta ju en ännu sötare på City G idag som det stod Prinsess på... Kliar grymt mycket i fingrarna när man hittar så mycket roliga saker till Maja...och inte tala om när jag och mamma var på Sagoland i lördags...

Idag har vi varit på Egebylund med Carro, Thomas och barnen. Tittar på fåren, hästarna och hönorna. Sen blev det kaffe på Snäckvägen och barnen fick busa av sig lite =)

I morgon blir det Biltema efter jag lämnat Maja på dagis. Fick en hel del 2:or på besiktningen, men nu ska den bli iordning gjord, trivs ju väldigt bra med den. Så lite från Biltema sen är det lite delar jag tror vi måste ha från Volvo, ska kolla med Thomas i morgon.

Och så vill jag allt ta en fika i veckan!! Nu känns det som att det var ett tag sen...
Vad tror ni om onsdag tjejer??



I morgon påbörjar jag semester på riktig. Har lite ångest...är jobbsugen nu efter ledig helg. Känns jätte konstigt att gå hem. Förra gången var det helt tvärt om, då ville jag inget hellre än att vara hemma. Och när man vet att man inte har samma jobb kvar när man kommer tillbaka =(


Nej nu ska jag nog lägga mig, tröttis...

Kommentarer
Postat av: Frida

Fika på onsdag låter kanon för min del! :)

Hoppas att det är bra med er.

Puss!

2010-03-29 @ 00:08:37
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh shit! Fyller hon redan!!? Va fort det har gått! Stora tjejen! :D

Förstår att det är jobbigt att bli hemma nu, men samtidigt är det ju skönt. Bra för kroppen iaf. ;)



Ha det så bra!

Kram



2010-03-29 @ 09:02:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0