Kräksjuka

Lite så jag börjar tro att det kanske inte var det, vi får väl se, då kommer väl vi andra få det med.
Två riktiga kastspyor på lördagkvällen sen var det bra. Kanske någon bacill som bara ville upp. Har varit pigg som vanligt annars, och jag kommer ihåg sist var hon som ett lik...

Det var iallafall trevligt att Eve Hella och Frida kom förbi, hoppas att hon inte har smittat er =/

Idag har varit en mysdag. Blev sov morgon ända till 12!! =D fast då har hon varit vaken lite i natt och varit hungrig, så det var varit lite välling då och då bara för hon inte skulle få upp det igen. Blev en promenad efter vi fått lite i magen, hur skönt som helst, bara att det fortfarande var så mycket snö i skogen men bara man pricka stigen med fötterna så gick det bra =)
Gustaf har fått upp lite lister, men vi kan inte få upp allt förän dörrfodren kommit på plats.

Har äter fläskkotlett med sås grönsaker och potatis och nu ligger Maja i soffan och halvsover *sötaste*

Har lite tvätt kvar som ska tvättas innan jag hoppar i säng. Bäst att få bort allt med kräks på iallafall =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman! Känns skitskönt att ha det där mötet avklarat! Äntligen! Jag har nog väntat på det svaret sen jag plussade tror jag! :P

Men då! Inte bra att han ligger på sniskan! Är det till v. 35 de kollar så de ligger ordentligt? Alltås, att det är då de helst SKA ligga rätt? Inte kul med vändningsförsök...det har man ju hört ska va lite smärtsamt. Men är du snitt-rädd så är det nog ingen smärta du inte kan ta att försöka vända isf. Krångligt det lät...ss du fattar hur jag menar :P hihi!

Ja, jag tycker det känns som det är värre för varje unge! Att va gravid alltså... Kolla om du inte kan få något utskrivet du också. Jag testar första dosen nu, så får väl se om det hjälper nått i natt. Vore ju skönt att få sova lite. :)



Oj, nu blev det så där långt igen :P Förlåt!



Haha!

Ha det bäst gumman! Kramar <3

2010-03-11 @ 22:04:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0