Sjuka =(

Ja hela veckan har jag och Maja varit snoriga och hostiga. Nu har det nästan gått över men nu har Hugo fått det stackarn =( snörvlar och hostar när det rinner ner i halsen... Men det verkar börja lätta lite även för honom. Har proppat honom full med näsdroppar och pillar flitigt ut STORA gubbar ur näsan.
Så veckan har varit lugnt, inget dagis, bara mys hemma.

Var hos läkaren igår. Fy fan, 300:- för ett besök + att man sen ska hämta ut medicin. Så ett kalas på 500:- för 10 min läkarbesök... Sjukt... Och innan man fått rätt nummer till dit man skulle tog det 2 ½ timma. Började ringa vid åtta och hade inte fått en tid förrän halv elva!!
Första kärringen jag prata med sa att jag inte skulle prata med dom och att nummret fanns i katalogen som skulle kommit i måndags. Tack sa jag och slängde på luren...!
Sen prata jag med en läkare och hon var jätte söt och hjälpte mig hitta rätt nummer, och beklagade att hon inte kunde hjälpa mig.
Efter mycket om och men med jourläkare och tider fick jag en tid vid ett. Nu var det bara ett problem kvar. Var skulle jag lämna barnen? Så Gustaf fick fixa en vikarie och var underbar och kom hem så jag kunde åka...

Hela dan var piss igår. Var på skit humör, och det var barnen med... Inget gick som jag ville...

Men idag är en ny dag. Ska ge lillskrutt lite mat och klä på honom, han ligger forfarande i pyjamas =) det får man göra när man är sjuk!
Maja är skittrött, så hon behöver kanske vila en liten stund innan vi åker.

Lite fundersam är jag med... Kan man redan fått tillbaka mensen efter förlossningen? Annars har väl såret gått upp igen? Ja, min kropp är lite lustig...den blir aldrig som den var innan barnen...
Även att jag fått det mest underbara man kan tänka sig så kan jag ärligt säga att jag inte blir speciellt glad när man ser sig själv i spegeln. Visst kan man bli av med vikten, men ränderna lär aldrig gå ur... *suck*

Nej nu är Hugo sur, dags för mat!!

Kommentarer
Postat av: Hella

Grattis på mors dag min vän :) <3

2010-05-30 @ 20:38:10
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0