Sommar!

Mm, äntligen har värmen kommit. Idag har det väl blåst lite kallt, men det har iallafall varit sol.
Kusinerna var här en sväng vid lunch och fika och Maja fick lite paket då vi knappt hunnit setts sen Maja fyllt. Och så fick lillebror lite paket med =)
Thomas och Carro svängde förbi med, de hade varit barnfria =)

Igår hade vi lite utflykt med mormor och morfar. Åkte till Torpön och hade det mysigt. Åt glass och lekte i lekparken, tittade på båtar, Naturum och kasta sten i vattnet. Maja var helt salig när hon fick åka båten över till Torpön =) Jätte spännande!
Idag har hon feber och är snorig, det började redan igår, men hon är ganska pigg ändå. Hon får väl vara hemma i morgon så får vi hoppas att det går över till i veckan så hon får gå till dagis nu när hon kommit in i det igen. Knappt man får med henne hem och speciellt inte när de är ute när jag hämtar henne =)

Nu klipper Maja och älskling gräset, duktiga mina skruttar! Jag har faktiskt tvättat av bilen med, men vet i tusan om den blev så mycket renare. Får väl köra den i maskin istället, men men, gjorde ett försök iallafall. Ska väl ge lilleman mat och lägga honom i vagnen så ska jag dammsuga ur bilen med. En viss dam tog av sig skorna i bilen efter att ha sprungit i sanden igår så det är inslag av sandstrand i baksätet =/

Nej nu vakna skrutt så lite käk till honom så ska vi gå ut en sväng!!

Kommentarer
Postat av: Hella

:) Ja då det gick nog smidigt, hon hade inte börjat vid halv ett när vi la oss men sen vakna jag vid halv 3 och då var båda ute så det gick nog bra, jag hörde inget av henne bara när bebisarna pep och kravla runt :) Såååå söta.. :)

Ja hon får gärna ta en, den fläckiga vet jag inte om jag vill behålla ;) Oskar lär ju vägra men ;)Men vi får se, vet ju inga kön heller än? men hon ville ha en hane va? om någon av dom är en hane så får hon gärna ta en. Jag får nog inte hehålla någon av dom tror jag inte! Puss!

2010-05-29 @ 11:25:08
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0