Var är solen?

Den försvann, men oj vad skönt det var ute igår =)
Hugo somnade i sin vagn vid 3-tiden och sov till sju och då passade vi på att fixa lite i trädgården och Maja fick gunga som hon tjatat om hela dan.

Var lite förvånad i förmiddags när jag vakna och kollade på klockan då den var halv elva... Gav Hugo runt fem i morse och han har sovit som en stock =)

Sitter och planerar lite =) Kommer nog bli bra det här =)) Svårt om vad man ska säga, kan ju inte bli för intim =) Jag är lite pirrig, och tycket att det ska bli sååå kul...=)

Tycker Hugo har växt massor på bara 3 veckor. Ja 3 veckor, de har bara sprungit förbi...
Och Maja blir bara trotsigare och trotsigare...men det kan ju vara att lillebror tar upp mycket tid, fast ändå ger jag nästan mer tid till Maja än Hugo eftersom han sover mycket än...
Jätte svårt, men det är bara att kämpa på, det är ju inte outhärdligt, bara att man blir lite trött i huvet ibland av tjat och gnäll...
Men jag älskar mina barn, över allt annat...och min Gustaf med såklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0