Varmt...men ingen sol =(

Klibbig skulle jag nog säga. Har både svettats och blivit klibbig av värmen idag, men jag ska inte klaga, det är ju SOMMAR! =) Eller ja, nästan iallafall. Det är ju helt underbart när allt blir grönt och knopparna börjar slå ut... Mycket blommar och t.o.m smultronplantorna =) trodde inte de överlevt vintern då all snö som låg på taket dundrat ner på de stackars plantorna =/ men de lever, de är överallt!!

Idag svängde jag och Hugge ut till Hella efter vi lämnat Maja på dagis. Lite kaffe och snack som alltid är lika trevligt =)
Efter det hämta vi upp storasyrran igen och åkte hem och började med maten. Käkade lite sen åkte vi och hälsa på "mormor" på hennes jobb!
Farfar hade beställt klippning med så när vi kom hem tittade han förbi med fika och busade med Maja =)

Nu har äntligen Maja somnat...fattar inte att hon vägrar sova...så nu ska jag och Gustaf slänga oss i sängen med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0