Tack för alla gulliga kommentarer! =)

Ni är ju så söta =)

Dock är jag inte rökfri, men tog steget att köpa sugtabletter!
Allt ni skriver stämmer såå bra, nu måste jag bara lära mig att säga nej till mig själv.
Nu är det ju också skitbra att sluta då man inte vill gå ut i kylan...
Blir också lite förbannad på mig själv att jag inte kan ta mig i kragen. Jag vet ju att det går!

Dagen då jag fick reda på att jag vänta Maja var det stopp...och inget jobbigt alls... Visst saknade jag det och cigaretten efter 1 års uppehåll var precis lika god som den sista jag tog.
Men nu gäller det hälsa och välmående, och det kommer bli skitjobbigt.
Kan inte säga att jag kommer bli rökfri från steg 1 men jag ska kämpa...
Jag har nog inte riktigt den där viljan som man måste ha, men jag hoppas att den kommer...

Det är ju ett beroende, ett beroende som jag inte tror kommer släppa, men blir lättare med åren.
Jag vill få tillbaka orken, känna mig frisk!



Gustaf kollar på fotboll, så jag spelar in Grey´s...måste nog se det innan jag lägger mig...
På lördag måste vi in till Lkpg och armbåga oss fram bland alla julsaker...för gardiner och julstjärnor ska FAN upp på söndag! Har ju inte en pryl kvar...och julklappar ska handlas med för den delen!

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, ja ungarna hade roligt iaf. Dina sitter säkert klistrade nästa vinter! ;D

Kramar

2010-11-24 @ 23:19:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0