Att räcka till...

Jag gör inte det iallafall... Känns inte så... Önskar att man kunde det...
Märker på Maja att inte får den uppmärksamhet hon behöver...det blandat med trotts och motsägelser gör mig frustrerad. Jag vill inte bli arg, men ändå blir jag det =( Vill ha mer tid för min dotter... GE MIG!!

Hugo är fortfarande sjuk. Väldigt glad och allert fast snoret rinner och hostan aldrig ger sig... Men nu ska han på läkarundersökning på onsdag och då hoppas jag att de kan göra något, det här går u inte längre...

Söndag idag? Redan?

Vet inte men jag har faktiskt ingen lust med något idag... Har massor man behöver göra, vilket gör mig nästan tjutfärdig, men jag orkar inte...vill inte... Ge mig lite ork då!!

Nej ska sluta gnälla, ta en 8:e kopp kaffe och en cigg...

Tjohej...


Jo just det! Börjar fundera på varför jag bara glömmer saker. Håller inte ordning på något längre... Glömmer allt...

Nu är Hugo vaken så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0