De sov hela natten =)

Mina skruttisar sov hela natten och jag har varit mycket piggare idag än de senaste veckorna =)
Fast jag är ganska trött ändå... Kommer nog somna tidigt idag med. Gustaf ska väl se på tv... Hockey eller fotboll eller vad det nu va.. =P
Jag och Hugo har badat...eller Hugo har badat och plaskat ner HELA badrummet! Sötis, han älskar verkligen att bada.

Vet inte riktigt vad det är med min lilla sessa... Hon har varit obstinat i flera dagar. Kan det vara att pappa inte varit hemma? Vill inte vara på dagis, lyssnar inte på ett ord jag säger och bråkar hela tiden... Men det kan ju vara trots? Känner bara att jag inte känner igen mitt barn... Blir så ledsen när jag ständigt måste säga åt henne, jag vill inte det...och ibland kanske jag är för hård (kan känna så ibland) men då kommer allt på en gång =(

Känner mig som en riktigt dålig mamma ibland...som inte orkar, som blir arg och ledsen...men orken finns inte och räcker inte till.
Och så har hon blivit otroligt avundsjuk på Hugo =( och jag lägger all tid på henne så fort jag får chansen. Ska försöka ta en dag, bara hon och jag och åka och göra något kul =) Kanske köpa någon leksak och bara vara Maja´s mamma =)

Nu ska det lagas kvällsmat!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Maja är inte ensam om de där fasonerna, för Elicia är på pricken likadan. Lyssnar inte, käftar emot och testar varenda gräns som går att testa.



Så även jag är helt slut när ungarna äntligen somnar för natten. Men man får bli arg och ledsen, men man får nog inte heller att glömma förklara för de små liven att man just känner så och varför, så gör jag/vi i alla fall.



Men det är väl ännu en fas som bara ska överlevas antar jag. Men som sagt du är inte ensam.



Kramar Lina

2010-10-12 @ 19:27:10
URL: http://underbaravardagskaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0