Snart BVC

Försöker förbereda Maja för besöket, fast vet inte riktigt vad de ska göra. Tror det bara är vägning och mätning, och inga sprutor! Tur det, för både mig och Maja.
Ska dra med tussen med så hon får titta lite på honom och lyssna lite!

Nu är det Musses Klubbhus som står på schemat och jag ska väl dra i mig en tredje kopp kaffe och börja göra i ordning mig.

Maja hitta chipspåsen så det vart ingen nyttig frukost för henne... Men jag kunde inte låta bli att skratta för hon hämtade sin fruktlåda och hällde chips i den, så det tog ett tag innan jag fatta att det inte var äpple hon åt... Hon smusslade bra =)

Måste till apoteket för fler snorsugar, det gick åt ett pack bara igår...

De sov hela natten i natt med...ska det vända nu måntro?? Vore ju underbart!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Lycka till på bvc! :)

Just idag så verkar kelly bättre, men det är så olika från dag till dag, så jag vet inte. Nej, det finns inget, bara vanlig ipren, panodil osv :(



Kramar

2010-10-13 @ 09:45:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0