Trött...

Ja både fysiskt och psykiskt...
Har inte blivit mycket sovit i natt. Hugo är sjuk igen och har varit vaken i stort sett hela natten. Han sov på mitt bröst i 40 min...det är nog den sömn jag fått i natt. Tycker så fruktansvärt synd om honom. Det går ju ALDRIG över och jag vet inte vad jag ska göra.
Känns inte som om det är någon idé att prata med BVC, de säger ju bara " ja men det går över, barn är sjuka "
Fast inte i nästan 2 månader? Är det normalt?

Är era barn mycket sjuka??

Maja var super ledsen när jag lämna henne på dagis förut =( Det gör så ont i hjärtat när de gråter och vill åka hem...
Men Pia ringde nyss och sa att hon var glad och sprallig igen =) Så det var ingen fara!

Nu vaknade Hugo från sin power nap så jag ska väl trakasera honom med snorsugen och näsdroppar =/


Kommentarer
Postat av: Stefan

Usch, inte trevligt med så lite sömn, men du kanske har "powernapat" dig genom natten och är bara lite sådär lagom mörbultad? :)

Tråkigt att BVC säger så, tjata lite mer på dem och kräv uppmärksamhet, eller åk till en annan läkare och få en annan bedömning.

Isabelle är inte direkt sjuk som så, hon har haft någon jobbig rethosta nu i ett par veckor, och feber har hon titt som tätt, men hon har också fått sina första tänder, och är gnällig + febrig.



2010-10-11 @ 09:53:29
URL: http://dreamhawk.se
Postat av: Madde

Ring ner till vårdcentralen o be att få träffa en läkare istället..

jag kriga som fasen i våras då Leia var sjuk i över 2 månader..

tror vi var nere 2 eller 3 gånger innan hon fick riktig hjälp..

Hoppas de snart blir bra för lill killen.. de är så synd om dem när de är så små o förkylda..=(

kram!

2010-10-11 @ 09:57:37
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

Usch stackarn som varit sjuk så länge, önskar dom kunde slippa det!

Milo har varit förkyld i tre veckor o ja tycker det är jobbigt, stackarn kan ju knappt andas!

Jag tycker du ska ringa till vårdcentralen för så där länge ska man ju inte vara sjuk!

kram på er

2010-10-11 @ 15:02:49
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Stackars liten! Låter ju inte alls bra att han varit sjuk så länge! :O Va fan, de måste ju kolla ordentligt på honom tycker jag! Ring vc i stället.



Kramar

2010-10-11 @ 19:44:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0