Vägra välling

Är precis det min son gör. Vanligt välling, majsvälling...blandat ut det med ersättning men ICKE!! Det går inte att lura honom...men vad kan man göra? Han äter ju gröt, och det är ju i stort sett samma sak. Och mat, herrejösses vad han kan äta den killen =)
Magen är ju si och så, försöker ju lura i honom majsvälling, och så äter han majskrokar, så någon gång ska det väl bli bättre...
Sömn är ju inge vidare heller. Jo nu på dagarna brukar han sova bra, men kvällar och nätter är hopplösa =(
Får väl hoppas att det vänder...han blir ju äldre...
Tänka sig att han är över halvåret nu =) Stora killen!

Lov en vecka nu. Eller jag säger det, för Maja och Gustaf har det. Tog semester =) Måste tydligen ta ut den innan mars-april, så då tar jag lovet och sen över jul. Blir ju några extra kronor =)

Jobbade igår i Åtvid... Fylleslag... Herregud, hur vuxna människor kan bete sig. Och hur full kan man bli? Vissa hade verkligen åkt i backen om de släppt bardisken.
Men det var kul =) Kul att träffa Sigge igen, det var ju länge sen =)) Och allt trevligt folk jag jobbade tillsammans med!!

Nej, ska väl försöka få ungarna i säng...kl är ju egentligen sju...

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Skitunge att vägra välling då! :P

Hoppas det släpper snart :)



Kul för dig att jobba, jag är väldigt avis vill jag lova! Vore skönt att komma ut o jobba lite känner jag...men lätt liksom när det inte finns några jobb... :/



Sv; Tack så mycket! Det gör en jäkla skillnad med lite färg alltså :P

Jag vet inte om vi ska skjuta på fikan faktiskt. Kellys immunförsvar är på noll nu, jag va på barnmottagningen med henne i fredags igen. NU idag har hon blivit feberfri igen, men vi ska typ hålla oss undan från allt, inte ens Kevin ska gå på dagis. :(



Kramar

2010-10-31 @ 23:02:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Men vad jobbigt att han vägrar välling, det gjorde Elicia med ett tag men det var visserligen den mjölkfria vällingen som smakade kartong, sen när hon väl kunde börja dricka den vanliga var det inga problem som helst, men fram tills hon var 8 månader drack hon iaf ersättning, så ni kanske kan vänta ett tag och prova igen om nån vecka?



Sv; Nä usch och fy för sjukdomar, men lättare förkylningar kan jag ta, så länge vi slipper undan krupp och maginfluensa. Men vi ska göra vårt bästa med att krya på oss så vi hinner leka i lekparken innan den värsta snön kommer :D



Kramar Lina

2010-11-01 @ 13:34:13
URL: http://underbaravardagskaos.wordpress.com
Postat av: Linda Olsson

Haha, men du, jag fick inte det som hugo skickade iväg :P

2010-11-01 @ 23:41:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0