Vill sova nu...

Så jag tar med min dotter under armen och går och lägger mig...vare sig hon vill eller inte. Hon far runt som en kanin och hoppar och studsar. Står hon still eller sätter sig kommer hon somna. Det är därför hon far runt.

Hoppas på en bättre dag i morgon. Ska prata med BVC på onsdag om Hugo...får jag inget vettigt svar ringer jag VC...och får jag inget vettigt svar där heller får jag väl ha en sjuk Hugo...
Finns u egentligen inget att göra. Det är ju virus och blir inte bättre med pencilin.

Men det kanske är något annat? Vem vet...
Är så trött på att de aldrig får vara friska =( Tycker så synd om dom... Mina älsklingar...

Ikväll har jag gråtit när Hugo gråtit. Maja har tröstat =) Underbara unge... Är sååå trött...

Nu ska jag ta med henne och sova som sagt. Ska pussa lite på henne först bara =) ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men gumman då! <3

Usch, det finns verkligen inget värre än när ens barn är sjuka :(



Många kramar!

2010-10-11 @ 23:17:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0