Jag vet...

Uppdateras extremt dåligt...

Barnen är sjuka igen, och det har inte varit någon rolig vecka, men men, det är bara att bita ihop =/ Ingen feber än så länge vad jag märk, och jag hoppas de är på bättringsvägen.
Maja har tjatat om dagis hela veckan. Stackars snuttan =( hon tycker ju att det är sååå kul!

Det är väl snart dags att söka dagisplats med... Hugo kommer få börja tidigt, då jag gärna sparar lite dagar till nästa sommar så vi kan vara hemma hela familjen =)

Idag vart det kvällsfika på Gusto, mycket trevligt, tycker jag att vi ska göra oftare... =)

Känner att barnens förkylning kryper på mig med...men det är väl kanske inte så lustigt som som snorar och gnor överallt...

Kommer försöka börja jobba några timmar i veckan med. Dels för att komma ifrån lite och för att, som sagt, spara lite dagar... Skulle vara skönt =)

Nej nu blir det sängen!
Trött som ett AS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0