Blev grill idag igen!

Ja vad härligt! Det blev grill idag med. Thomas, Carro och barnen kom och barnen busade en stund innan vi satte igång. När barnen fått varsin korv så kom de äckliga stora bålgetingarna fram (tror det är det iallafall) och Gustaf löpe amok och härja och gapa så Maja vart så rädd så hon grät... Klyftigt värre... Så då skulle hon inte vara ute längre, det var bara att flytta in allt. Men det börja ändå blåsa och bli lite småkyligt så det gjorde inget...

Annars har vi varit ute sen i morse. Åkte till mormor och morfar en sväng efter lunchen, och så besiktiga jag om bilen med, och ta mig f*n att den gick igenom =) Nu måste det bara fyllas på AC och limmas ruta så är det ju som en ny bil sen...NOT :-P men den går ju ett år till iallafall!

I morgon fyller min lilla prins 1 år! Oj vad tiden bara sprungit iväg... Så jag och Maja sa att vi skulle väcka honom och sjunga för honom i morgon bitti.

Hade hoppats på att få ett kort på Hugos gris min...han är så jädrans söt då! Får forsöka fånga den i morgon =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till fina Hugo från oss i Skänninge :) Hoppas ni får en kanondag :)



Hoppas Maja inte fortsätter att vara rädd för flygfäna (eller var det mest pappa hon vart rädd för?), men Elicia är rädd hon med, speciellt för humlor och spindlar, helt utan anledning. Så kanske hör lite till åldern med?



Kramar Lina

2011-04-27 @ 07:05:22
URL: http://chamallow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0