Tillbaka till verkligheten

Ja, sista dagen på påskledigheten är snart slut. Njuter av solen som aldrig förr, och barnen är helt saliga när de får vara ute från morgon till kväll =)
Tiden har sprungit iväg som vanligt när man är ledig, men lite har vi allt fått gjort...mest i trädgården, inne har vi bara varit när vi sovit i stort sett.

Var ju ute i fredags med =) Hade jätte kul, men drack mer än jag skulle så jag hade lite ångest i kön in till parken och ville åka hem, men jag tog mig samman och drack inte mer sen, och då klarar jag mig...utan bakfylla med... Köpte en cider inne på parken, men jag tog en klunk sen fick tjejen i garderoben resten *haha* Nej, jag tål inte sprit längre, så det är väl tur att det inte blir speciellt ofta... Men jag hade otroligt trevligt med mina fina vänner, det är huvudsaken!

Jo jag fick en kommentar om vad det är jag ska göra. Och det är så här det ligger till... Jag har bokat en tid för konsultation hos en plastikkirurg, för som det ser ut nu (kommer vela fram och tillbaka ett tag till) så kommer jag nog göra i ordning mina bröst efter sommaren... Men eftersom det inte är gratis så velar jag fortfarande, även att det är det jag vill...
Det kan kännas som onödiga pengar (och det tycker jag väl delvis själv med) men som jag känner mig nu med hur jag ser ut känner jag mig inte speciellt bekväm...men det är inget bestämt än, så än finns det tid att tänka...

Nog med det...nu ska jag och Majasan åka och handla lite =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv för en toppen kväll i fredags!!

Puss!

2011-04-25 @ 23:59:59
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Ewe

Jag tycker man ska ändra på det som får en att bli begränsad i livet - och finns det hjälp så är det bara att tacka och ta emot.



Att må bra i sin kropp är bra mycket viktigare än alla pengar i världen :)



Kram

2011-05-19 @ 20:02:00
URL: http://safsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0