BVC

Ja idag var det dags för BVC. Har inte varit där sen i oktober, så det var kul att få veta vad pyret väger och hur lång han är. Så nu är han 73 cm och väger 9550 g, den lille klumpen =) Tänk att han snart är 10 månader...inte alls långt kvar till året. Det har gått något fruktansvärt fort!
Och lilla Maja blir snart 3 år =) Stora tjejen nu som verkligen vet vad hon vill! =P

Men hallå, vilket SKIT väder man vakna till idag. Inte f*n vill jag ha mer snö. Så nu vet jag vad jag önskar mig till i morgon! SOL! Fast det lär jag väl inte få iallafall...

Om man skulle gå upp och väcka lillfis och ge honom lite mat innan vi åker och hämtar sessan...sen blir det jobb hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0