Dags att sova?

Snart iallafall... Har varit och tränat idag, och det är lika skönt som vanligt. Ser det inte själv men älsklingen säger att det märks att man förbränner lite. Tycker fortfarande att man är lika fläskig som innan...men piggare och fräschare, och det är kanske huvudsaken?

Ledig idag, skönt innan helgen, då är det full rulle inne på jobbet med folk som ska gå och kolla på melodifestivalen. Och de är säkert törstiga när de kommer tillbaka så det kommer nog bli en sen kväll kan jag tänka mig.
Ska ta ett Zumba pass innan så jag kommer nog vara lagom mör i kroppen på söndag =)

25 år har man blivit med. Fick mig en symaskin av mamma och pappa och moster så nu blir det att köpa tyg och sy lite vårgardiner och kuddfodral till nya soffan...när den nu tänker anlända... Men det är ju Jysk vi pratar om så man får väl vara glad om man får den innan midsommar =P

Hugo har blivit jätte kinkig och tykänslig, vilket jag hade hoppats på att han inte skulle bli, men men... Han är ju en liten gosegris och vi har busat och badat nu ikväll så han somna som en stock i pappas famn. Han vaknar nog snar...han gnäller lite då och då, så jag ska väl försöka få lite sömn innan nattpasset börjar. Han som sovit så bra de sista dagarna. I natt var jag uppe med honom mellan två och halv fyra, sen orka jag inte så Gustaf fick ta över... Tänder? Nja, tror inte det...kanske håller på att bli sjuk?

Maja hon pratar och babblar och juttrar som aldrig förr. Det går inte att få stopp på henne =) Och hon har så roliga komentarer, t.ex när jag hämta henne hos morfar förut sa hon:
-Mamma, jag tror jag har Musses klubbhus i magen...lyssna, det låter som så...och sen världens asgarv... Fantasin är på topp? Jajjemen!!

Nej sova som sagt...
Det är ju en dag i morgon med!

Kommentarer
Postat av: Hella

Söt hon är!!! :) hoppas inte han blir sjuk, nu har jag och Ocke blivit förkylda, snacka om värsta sjukstugan! Men nästa vecka ska vi vara friska har jag bestämt! Puss

2011-02-17 @ 09:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0