Härligt

Ja nu är det härligt att man kommit igång. Trodde att det skulle bli som vanligt, att man skulle lägga ner träning när man blev sjuk, men icke. Även att kroppen var mör efter maginfluensa var jag och tränade, även om det var segt. Nu börjar det märkas, inte på vågen, men fläsket försvinner, sakta men säkert, och jag blir bara på bättre och bättre humör =)

Denna vecka har jag haft "sportlov" med resten av familjen. Skulle gjort en massa men barnen är inte krya, så det är bara att vänta på att de blir friska så får vi ta det då...
Skulle även åka iväg i helgen, jag och älskling, men vi får väl se hur barnen mår först...

Vill ta tag i garderoben men något Linköping blir det nog inte, så åker väl in till Ö&B sen och köper lite spackel och färg så man kan börja iallafall. Vet inte riktigt hur jag vill ha det, men det blir nog bra, bara man har rivit ut allt. Ska hitta någon bra stång att hänga kläderna på. IKEA hade, men inte sån jag ville ha...ska leta vidare...har ju inte så mycket kläder jag kan ha längre. Får spara dom som "lockbete" tills man fått bort allt fläsk.

Träffade världens sötaste Noel igår. O vad mysigt det är med bebisar...MEN nej, som det känns nu blir det inte fler på ett tag... Det är otroligt mysigt, men nej...eller... Nej, jag är nog nöjd som det är just nu... =)

Ska hoppa in i duschen nu så får vi se vad dagen erbjuder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0