Kom just på...

att jag fyller på fredag. Hela 25 år =)
Vad önskar man sig? Inte en aning... Har ju det mesta jag behöver...
Nej det är svårt, de saker jag önskar mig just nu är ju bara saker man inte kan önska sig, dvs nytt kök och badrum. Men det kommer till våren får vi hoppas! Ska väl in till Linköping på lördag och kolla på IKEA och Elgiganten om hur vi ska ha det. Eller hur vi ska ha det vet vi, men vad det kommer att kosta.

La i en färg i håret då det åkte av en hel del i måndags när jag klippte mig, och min riktiga hårfärg var visst ljusare än jag trodde så man såg nästan skallig ut på vissa ställen =P

Solen lyser så fint ute så jag kanske tar barnen och promenerar lite efter jag hämtat Maja.
Ikväll blir det äntligen lite jobb igen. Jäkla sjukdommar hela tiden. Vad kommer härnäst? Men så är det väl att ha småbarn, det är sjukdommar hit och dit mest hela tiden. Speciellt när de är på dagis. Maja släpar hem baciller som Hugo får så den stackars lille pojken har nog inte varit helt frisk många dagar av sitt liv =/

Inte mycket träning har det blivit heller, så det måste jag ta tag i igen. Blir på lördag fm, så då lär jag väl ha träningsvärk igen =/ men det är det värt!

Nej, dags att fixa i ordning sig då!

Ha en trevlig dag och gå ut och ladda batterierna i denna UNDERBARA SOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0