Nytt år, nya möjligheter

Först säger jag tack Lisandra för jag får hänka på dig till gymmet! På måndag börjar mitt nya liv. Jag känner mig pepp...riktigt pepp denna gång!
Och då är det även slut på socker, iallafall denna överkonsumtion som det varit nu. Jag kommer säkert äta något, men ska försöka hålla mig borta, för det är därför jag gått upp dessa kilo nu...

Nyår var jätte bra. Var hos Gustafs syster och hennes man och barn.
Maja och Johanna stoja hela kvällen, riktiga små bustroll =)

Tror det får bli ett glas vin nu när barnen sover. Hugo trilskas som vanligt, så jag tror båda mina pojkar somna där upp =)

Tjohej för det nya året!! Nu ska det brännas fett!!

Kommentarer
Postat av: Ps

Tjohej för det nya året!! Nu ska det brännas fett!!



O du börjar med ett glas vin?? =)=)

2011-01-03 @ 07:02:20
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Ikväll ska jäklar i mej svetten rinna:)

2011-01-03 @ 14:16:50
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0