Dagarna rullar förbi alldeles för fort! Me...

Dagarna rullar förbi alldeles för fort! Men mycket får vi gjort! Vi bestämde att på semestern skulle vi få Maja blöjfri vilket hon varit emot varje gång man försökt så vi trodde att det skulle bli lika tufft denna gång! Men ack så fel vi hade :) första lediga måndagen åkte blöjan av och utan minsta gnäll :) 2 dagar gick och då ville hon inte heller ha blöja på natten så jag ladda med plastfrotté och nya lakan för jag förstod att det skulle bli en del olyckor, men också där hade vi fel. Inte en natt har det blivit nåt i sängen och vi är mycket stolta över vår lilla tjej :) Allt gick fort och så smidigt. Det var kanske bra att vänta? Så nu är även min tös torr och det är verkligen toppen! Bestämde igår att nån dag nästa vecka blir det en tur till Ullared mor och far för lite inköp inför dagis! Så nu måste det skrivas lista över vad som behövs :) Nu ska jag ner och kolla om listerna torkat, och skruva upp dom, sen ska det skrapas utemöbler och måla dom med :) kul när det händer saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0