Envisa barn?! Ja det har jag vill jag lova...

Envisa barn?! Ja det har jag vill jag lova, speciellt min lilla Maja :) Men känner dock igen mig själv nåt fruktansvärt i henne sen jag va liten. Hugo gör allt som Maja gör, ser upp till syrran men har också en väldigt stark vilja :) Det är kämpigt emellanåt men oj vad jag älskar dom ändå <3 Riktiga busfrön de där två :) Utemöblerna är färdigmålade! Mycket nöjd med slutresultatet må jag säga. Vi är duktiga jag och min man! Ska köpa mer färg idag och måla stolarna till vardagsrumsbordet, så mycket smidigare än vanlig färg, och inte alls svårt, trodde det skulle rinna överallt. Så en dusch och iväg till city gross!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0