Söndag?

Ja idag känns det lite som söndag, trött som f*n...kan vara all skumpa från igår =)
Hade verkligen en jätte trevlig kväll med mycket trevligt sällskap. Kände inte någon, men alla var väldigt sociala och sällskapliga så det var ju inga bekymmer =)
Vinglade mot station i Linköping vid kvart över elva, och pappa kom och hämta oss på station i Mjölby så mamma och pappa var snälla och var hemma hos oss och hade barnen hela kvällen *tack snälla*
Måste nog göras om igen ganska snart =)

Idag har vi inte gjort mycket. Var hos Petra och Per förut och drack kaffe. Hella och barnen var med också, så de har fått busa lite =)

Sen åkte vi och handla med trötta sura barn, vilket aldrig är kul, men välbehövligt!

Har grillat nu, och nu ska man få barnen i säng, och idag är båda väldigt trötta så jag tror inte att det kommer bli några som helst problem... Sugen på godis som en tok, så antingen blir det att åka och handla eller så får man bita ihop!

Nä, usch, nu blir det att lägga barnen, Gustaf är ute och målar en omgång till på verandan, får se om jag hinner ut innan han är klar =P


Jo!!! Har ju fått min nya mobil med...dessvärre skicka de inte med kortet så det kommer på måndag, så jag får hålla mig tills dess =) Härligt! Har min gamla röda nu...men den gillar jag och den har ta mig tusan ALDRIG krånglat...så den sparar vi ifall det blir nåt knas med den nya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0