Taket är klart =)

Ja nästan, det fattas en bit med papp, men det är darling och hämtar nu. Sen blir det måla och inreda. Blir nog att måla lite runt fönster och så med... Har mycket idéer nu vill jag lova =) Men men, en sak i taget!

Idag är Hugo bättre, men då är Maja dålig istället. Hon vakna halv tio och var jätte trött och slö...hon drack lite välling sen somna hon igen...och sover än.
Lilleman sover med ute i vagnen. Vi har åkte bobbycar, studsat studsmatta och gungar hela förmiddagen medans farfar och pappa lagt tak.

Och så igår hände det... Min telefon tog en sista suck. Nu går det inte att starta den överhuvudtaget, så det får bli en ny nu. Vad vet jag inte än, men det blir nog en Iphone. Dessvärre är det svårt att få tag i 3:or nu i affär, så man kanske får beställa. Blir lite för dyrt att köpa 4:a när jag måste köpa den kontant. Blir det ju ändå, men man är lite handikappad utan... Så är det någon som vill nåt finns jag på Gustafs mobil eller hemtelefon =)

Nej, lite mer kaffe på det här och kanske en dusch så man blir människa igen!

Kommentarer
Postat av: ♦ Linda Olsson ♦

Jobbigt när ungarna är sjuka! Mina brukar ju också få bara feber sådär ibland, ingen aning om va det beror på! :/ Hoppas det går över snart om det inte redan har gjort det. :)



Ja, visst är det roligare om det är en massa folk man känner!Men som du säger, skönt att komma ut lite bara också. :)



Här är allt bra, vi är barnlediga tills i mårrn, så nu försöker vi komma på va fan man gör när man är barnledig?? ;D

Kramar!

2011-07-07 @ 14:12:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0