Usch, idag är en dag jag varken har lust e...

Usch, idag är en dag jag varken har lust eller orkar. Barnen lyssnar inte och är helt tvärt emot... Ibland orkar man inte och idag är en sån dag... När kommer denna trots släppa? Jag har verkligen ingen lust längre...inte det minsta...inte ens pyttelite. Bara en dag utan skrik skulle vara underbart, för hittils har det inte varit en dag på semestern utan att vi varit osams... På måndag blir det nya tag med nya rutiner, vare sig de vill eller inte! Nog om det, igår var det Ullereds tajm :) Jag, älskling, mamma och pappa åkte vid nio hugget mot Gekås och även att det var mycket folk var det inga köer och inte mycket trängsel heller för den delen :) Både jag och Gustaf hitta en hel del och mannen erkände till och med att han tyckte det va kul :) så det får bli fler gånger! Nu ska jag brotta ner barnen i badet sen blir det att åka till Pelle och Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0