Även idag

Ja hela dagen har min lilla dotter varit torr. Hon är duktig hon. Och så imponerad att det går så bra *peppar peppar* Idag vråla hon att hon "minnsan skulle pinka på gräsmattan" så visst =) Får väl se upp med vad man säger, hon har inte tagit efter förut, men nu börjas det!

Var nere på stan förut och leta nya träningsbrallor, men hitta inga så jag shoppade ett par på nätet istället! Blev visst en tröja med...den var jätte fiiiiin =) Blir nog mer shopping på Röhnisch när man blir rik!

På tal om rik...har ju trisslotter som ligger och skräpar, kanske ska ta och bli miljonär innan man går och lägger sig!

I möra är det fika med brudarna som gäller!

Kommentarer
Postat av: ♦ Linda Olsson ♦

Fasen då! Jag jobbar på måndag...o tisdag...annars hade jag gärna kommit dit! Lova att du säger till nästa gång du ska ut! Skulle verkligen va skitkul o hänga med! :)

Jag jobbar hela sommaren, men skönt att ha schema iaf, o veta när man är ledig. :)

Allt bra med er gumman???

Kramar

2011-07-02 @ 20:50:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0