Fick tårar i ögonen...

Ja, "farmor" & "farfar" var här förut och Gustaf och Seth kollade på kort på traktorer. Sen garvade Gustaf och visade ett kort från Hugos dop...
OJ vad...hmm...pluffsig jag var...nej tjock...jag var verkligen tjock... My my my... Jag tyckte inte det då...inte så...kanske lite...men oj, inte så... Liksom jämntjock, hela jag. Hela kroppen smälte samman i en klump...

Men, de är borta nu =) Tack och lov... =P¨

Jobbade en stund idag, var så trött så jag gjorde nog inte så mycket nytta. Var nog bakis av alla ångor igår från Ciccis 30-års kalas. Men så trevligt. Otroligt roligt att komma ihop med alla fina kollegor =) Tack för en underbar kväll.

Nu ska jag flöta pizza med mina fina...eller nej inte Hugo, han somna =) Trött fis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0