Tröttsamt...

Humöret är verkligen i botten, vet egentligen inte varför...trött på mig själv.
Känner mig verkligen astråkig och ber om ursäkt till min omgivning att jag är grå =/

Har sett fram emot semester/mammaledighet länge, men jobbar sista dagen i morgon och det kliar redan i fingrarna... Blir rastlös av att tanken inte jobba på hela sommaren...jag vet, så dum hon är tänker ni, men jag är sån...jag har svårt att låta bli att inte göra nåt...
Får bli saker gjorde här hemma förhoppningsvis! Måla om lite, plantera lite...ah, jag kommer bli förslappad lagom till jag ska börja jobba igen!

Barnen sover nu iallafall, så jag kan kolla ifatt lite CSI avsnitt nu kanske...eller helt enkelt gå och sova...



Saknar mig själv...


Kommentarer
Postat av: Hella

Du är inte tråkig och grå vännen, Du är så snygg och en riktig Milf morsa :) Inte alla som är det ;)



Du får locka fram dej själv igen :) Puss!

2011-06-17 @ 10:24:20
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0